vasárnap, december 16, 2007



A mai repülésről!

Sokkal többet ma se tudok írni, mert elment az idő, de majd igyeksződöm...

Ma négy tandemet nyomtam minimálszélben Óbudáról, kettőt Totóöccsémmel.
Aztán gonosz módon kicsaltam Ágibabát (azért gonosz, mert tanulás helyett), tanulás helyett lecsúszogatni.
Én azért örültem, nagyon!
Végre egy olyan lány, aki eljön velem tandemezni és lehet vele csókolózni repülés közben, nincs is annál jobb. Van róla videó...
Na meg wingover!

Délután gyakoroltuk a karácsonyi darabokat, a végére egész szépen összejátszottuk, ha még egyszer gyakorlunk a szereplésünk előtt, akkor lehet valami jó is kisül majd belőle...
Nem is tudtam, hogy ilyen szép hangja van a csellónak és hogy milyen szép darabokat lehet rajta játszani...vagy ez csak elfogultság?

Este a változatosság kedvéért fordítottam UP hírleveleket.
Olyan jó új cuccok vannak, kéne nekem mind, sorjában:
UP K2x2 (azaz elsősorban ernyő aztán beülő), egy Summit XC egy szép új Everest II-vel, meg egy Pico, játszani, meg nagyhegyezni!!!
Az Edge-el még várok egy kicsit, ki a kicsit nem becsüli...





ezt hallgattuk tegnap és ráadásul szép, hallgatható!!!