kedd, december 18, 2007



Ezt csináltam tegnap, a vezetőtanárom ajándékához, na kiváncsi leszek...
Azért raktam fel a képet, mert olyan jó képem van rajta.

Ma meg jó sok minden volt.

Délelőtt elintéztem a bankot, a hülye intéző a múltkor egyel kevesebb számot adott meg. De most már működik. Pont jókor végeztem, mert onnan 100 méterre összefutottam Ágival. Néhány óra alatt megírtunk egy tanmenetet Áginak, elég alapos, szinte kész vázlatot csináltunk, már csak le kell tisztáznia.
És még sütitsütni is volt idő, csillag és fenyűfás kókuszost csináltam, meg 3 db szívecskéset, amit szét is osztottam azoknak.
Még kellett írnom egy lövésZH-t remélem jó lesz.

Megjött a Notebookom, este átolvasom, amit tudni kell róla, aztán üzembe helyezem, lehet majd vele filmet nézni...

És a mai legnagyobb produkció természetesen a zenélés volt.
Már a bőgőt bepakolni a kocsiba se volt egyszerű, egy cselló és egy ernyő mellé.
Gyors, teljesen káoszos próbálás után, gyönyörűen adtuk elő.
Végére csak felezenekar maradt, bizonyos ismert és ismeretlen okok miatt...
De mi jók voltunk: Ági, Feri meg én
Van videó!!!

És Gombóctól kaptam egy gyönyörűséges karácsonyi ajándékot!
Egy UP Fast II-t, gyönyörű állapotban. KIPRÓBA!!! HAMAR!!!
lássátok:

Úgy örülök ennek is!

Csak 1 dolog bánt egy kicsit...

1 Comments:

Blogger Me said...

Hú, szuper ajándékot kaptál! :) Én sajnos annyira késésben voltam, hogy mire odaértem volna már indulhattam is volna el, igazán sajnáltam... :(
Az a baj hogy mindjárt utazol el?

5:10 du.

 

Megjegyzés küldése

<< Home