hétfő, május 26, 2008


2008-05-25, Vasárnap

Ha te tudnád amit én…

Szintén tanulós nap, de annyira, hogy nem bírtam magammal és még futni is elmentem egy kevéskét.
Semmi érdekes, nincs miről írni tényleg.
Este elbúcsúzkodtam Corneliától, aki megy haza. Kaptam egy csomó maradék kaját, úgyhogy még jól is jártam. Másfél hónap és újra látom, nincs miért nagy búcsút csapni.
Azért kapott tőlem valamit, de ha szegény Exi tudná, akkor biztos megfosztana egy-két fontosabb meglévő titulusomtól is…ha lenne rá joga. Hát ez van, gonosz voltam, meg kedves.
és ami fontos, lefoglaltam a repülőjegyem.

JÚN 19.-ÉN A KORADÉLUTÁNI ÓRÁKBAN ÉRKEZEM HAZA
(ha csak le nem zuhan a repülőm, márpedig a repülők tudnak zuhanni, nem úgy, mint a siklóernyősök)
Mindenki várhat szeretettel, meg cukrászdameghívásokkal, mert félévig nem voltam semmi ilyen helyen. Meg mindenféle kedvességgel!!! És ha csináltok aznap estére valami jó időt, akkor már repülni is fogok rögtön, az otthoniakkal, boszik tessék rágyúrni!