kedd, május 13, 2008


csak hogy lehessen tudni kiről van szó

2008-05-13, Kedd

Szabadnap, tanulás előtt. Repülésre nincs kilátás, így megpróbáltam sokáig aludni, de mostanában kilenc előtt szoktam magamtól ébredni, dezülöttem. De jó is ez. Délelőtt bevásárlás, de haragban vagy a Rima1000 bolttal, mert felemelték a kenyér árát fél koronával és nincs az olcsó vajból sem.
Délelőtt elkezdtem az egyik 30 oldalas vizsgadolimat, de csak az első mondatig jutottam, meg néhány gondolatig. De minden kezdet nehéz.
Ebéd utánra viszont meg lettem hívva Corneliához teázni, persze vittem a tegnap sütött kókuszkarikákból és véletlenül ott is felejtettem az egész dobozt. Ezutánra meg volt beszélve egy kis séta, de most fürdés nélkül, mert tanulnia kell szegénynek. De elvittem egy olyan tóhoz, ahol még nem is volt, méghozzá igazán romantikus kis helyre, amire csak közben és főleg utána jöttem rá. Fotózgattunk, sőt kezébe adtam a gépemet, persze hiába jó a gép, egy nem szakértő kezébe nem igazán ér sokat – nem a gép számít persze.
És láttunk kicsike recéket, kis kacsákat, egészen picikéket, kilencet, rettentő aranyosak, lehet legközelebb le is fényképezem őket.
Este még leegyeztettem vele egy vacsorát, úgyhogy holnap nálam fog enni egy kis paprikáskrumplit! Pedig Frida szülinapi összejövetele is holnap lesz, Baneheia-nál, de inkább hozzám jön! Ez már húha, sőt úúúde! De ez túlságosan szokványos randis dolog, valami extrát ki kéne találnom…

1 Comments:

Anonymous Névtelen said...

Hopppááá, tavasz, romantika...:) :)
Így fénykép alapján szimpatikus lány, sőőőt, végre egy nőies lány :) Hajrá!

Wonka

1:40 du.

 

Megjegyzés küldése

<< Home