hétfő, május 19, 2008


És ezt is ma találtam: ez egy igazi fjord ci...!

2008-05-17, Szombat

A Norvégok nemzeti ünnepe
Hogy mit is ünnepelnek? A függetlenedésüket a svédektől, bizony azok a csúnya svédek…
Jó korán felkeltem és gyorsan mentem is a főtérre, mert ott már kezdődött a banzáj. Kicsit olyan kommunista május 1. hangulata volt, iskolák vonultak fel, körbe a városon. De legalább láttam az egyik tanáromat, le is fotóztam, bizony.
Aztán 10től hivatalos voltam Robhoz kis reggeli ünnepi palacsintázásra, azért legalább ez szép gesztus. Persze elkéstem, mert kerülővel tudtam, csak hozzájuk menni, a felvonulás miatt (nem bírtam áttörni a bicóval). Fahéjjas-cukros pala, nyam-nyam, meg norvégzászló az arcomra.
Utána velük a városba, de elsőre csak rövid kör lett belőle. Jött a vihar, van is pár szürkefelhős képem. Amint elállt én egyedül gyorsan vissza, mert ugyebár ilyenkor néha egészen hihetetlen fények vannak. Hát ma persze nem, de azért fotózgattam. Este, meg tűzijáték persze.
Nem is lehet jól leírni az egészet, inkább beszéljenek a fotók helyettem.
Az a kis buta lány, meg mérges rám valamiért…de ez már így is marad.

Képek egyenlőre csak itt:
http://www.facebook.com/album.php?aid=2001758&l=23d12&id=1364700347
http://www.facebook.com/album.php?aid=2001759&id=1364700347