szerda, május 28, 2008




2008-05-26-27, Hétfő-kedd

Igazán semmi érdekes sincs és ez baj meg nem is.
Tanulnom kell és több-kevesebb sikerrel egész nap azt is teszem.
Elintéztem, hogy maradhassak 18.-áig a szobácskámban, mert ki akartak tenni 15-én, de már idejekorán jóba lettem a főintéző nénivel, így pár telefon és később jönnek csak a helyemre.
Kedden futni is voltam, kis kikapcsolódás, mert már fáj a nyakam az egész napos gépeléstől.
És annyira örültem, mert válogatottként hívtak, hogy menjek az EB-re.
Mármint Siklóernyős Célraszálló Európa bajnokságra.
És azért jó lett volna, meg talán nagy szó, és jó érzés, de valószínűleg nem fogok menni. Se pénzem rá, és a Magyar Bajnokság, ami nem tudom ugyan, hogy válogató-e vagy se, de akkor lesz, amikorra már a Zell am See-t megszerveztem, úgyhogy oda (mármint EB) se megyek.
Kicsit azért kár érte. Sőt-

És hétvégén meg itt nem voltam: http://www.fvn.no/ftv/index.jsp?id=9485
De legalább Csijjonéni boldog, és ennek azért örülhetek!