csütörtök, szeptember 18, 2008



Nincs túl sok dolog, csak kihúzták a kitört fogam, most van ott egy lyuk...
és mivel a mellette lévőt akarták volna kihúzni fogszabályzáshoz, innentől kezdve kicsit új prodzsekt
Újabb kötéscsere, egész szépen alakulok
A kocsin beragadt a fék, így mehettem biciklivel...szupp a sebemmel

Virág meg itt aludt, egészen barátságosan vagyunk azóta, hogy szakítottunk...
hogy irigyelnének néhányan ilyen ex-séget...bizony Exi

és találkoztam a témairigység fogalmával, fotózás kapcsán
vicces...ezekután nem csodálom, hogy vannak akik a technikájukat nem akarják elárulni

1 Comments:

Anonymous Névtelen said...

Ez nem témairigység de ne várd hogy örüljek ha direkt konkurenciát csinálsz nekem. Siklóernyősöket bárki kimehet fotózni, ki is mennek, de az már egy más dolog ha konkrétan meghívsz egy egész klubbot.És mondjuk ha megkérdeztél volna, hogy mi erről a véleményem, nem pedig közölted volna hogy merényletet tervezel ellenem, azt tudtam volna értékelni. Időnként kifejezetten ellenséges vagy velem szemben, ezt már korábban is észrevettem, mitől van ez?

9:28 de.

 

Megjegyzés küldése

<< Home