szombat, október 10, 2009



Az iskolával elvagyok, nagyjából.
Egy osztály van, aki megpróbálja megkeseríteni az életem
(még az is lehet, hogy olvassák is ezt)
amúgy mindenki kedves és tündéri.
a héten megvolt az első osztályzás, minden osztályban 4-5 jegyeket osztottam,
kivéve, a 7.A.-t, akik szívatnak. Hát akkor én is, és ez csak a kezdet.
Pedig ez így a legkevásbá jó bárkinek.

A tornatermem evolúció alatt, köteleket szereltem át (én, egyedül, fent a magasban, ami Kalandpálya után biztosítás nélkül szokatlan volt...)
Van már lábtörlőnk, átrendezett tanárim, felfújt labdák, a rend alakul, a kislabdákat állandóan a tetőre dobják, és az kap ötöst.
Médiaszakkörön fotózással, sziklamászó szakkörön a kinti biztosítással fogok besegíteni.
1 a gond.

IDŐHIÁNY!!!!
(mikor repülök)

(meg is mondták már nekem a héten többen is, hogy ilyen időbeosztás mellett nem lesznek a barátnőim...)