szombat, október 10, 2009




We play hard...
régi kép, de

Idén, szokásosan elmentem a WP-re, a Timivel.
Több komment van persze.
Nem éreztem jól magam, mármint a kiállítástól, és nem a témák miatt, hanem az ábrázolás mód miatt. És a világ miatt. Pofátlan fotósok, háborúzó emberek, halottak, stb. amiket igazából nem szeretek megnézni. Olyan ez, mint a halott kiscica az úton, inkább oda se nézek, mert segíteni már nem tudok, csak a szomorú leszek feleslegesen.
Persze ez úgysem jól elmesélhető vélemény inkább érzések.

Szerencsére a Timi miatt azért jól éreztem magam.
Pedig a múltkor elfelejtettem megemlíteni, hogy még a ARC kiállításon is találkoztam vele. A többi pedig már nem publikus :)
(Megbuktam)

1 Comments:

Blogger Unknown said...

Dilis vagy!!!

7:34 du.

 

Megjegyzés küldése

<< Home