csütörtök, október 19, 2006



Annyi a dolgom, mint...
Nem tudom hol is a fejem.
Ma este a fele fiúévfolyam összes eurofit adatát digitalizálnom kell...és ez még csak a kezdet!!!
Fogorvoshoz kéne mennem, meg mindenféle orvoshoz, aki megvizsgálja nem vagyok cukorbeteg, nincs bőrrákom, mitől fáj a fejem és mitől vagyok betegségmániás, ehhez már pszihológus is kéne, de azt már leírtam oda miért nem.
És repülni is szeretnék, mert az olyan jó, csak nagyon sok anynagot szereztem a témában, amit végig kéne olvasnom még...
aztán az utóbbi két hétben majd minden este színház, ez is fárasztó - ó én szegény!
akkor most hol is a fejem?

Ilyenkor azon jó nevetni, amikor zenehallgatás közben korizom vagy bicózom (ami most defektes) és a zenére kecsesen színpadias táncmozdulattal mozgok és az emberek hülyének nléznek, de tudod, hogy neked van igazad, hogy milyen műűvészi vagy, csak hallaniuk kéne a zenét.

1 Comments:

Anonymous Névtelen said...

:D Elképzeltelek, ahogy kecsesen mozogsz korizás közben a zenére... :)
Encsi

6:45 du.

 

Megjegyzés küldése

<< Home