vasárnap, október 29, 2006



ősz, eső, ilyenek....legalább lesznek gombák

repülés lehetett volna, én igazán igyekeztem, felkelltem időben, sőt még Anitát is fél7kor megcsörgettem, és végre jött volna.
csak esett. fenébe, repülés bukta.

szegény Anita, hogy ne jöjjön hiába...McD 9-kor, ahol Anit és Szabi már vártak, kis duma, aztán
fotózás + kiállítás Millenárison
aztán Normafán, A - Köd.
és nagyon kerestünk egy fát, ami sehol se volt, a végén azt hittük megtaláltuk, de nem...

délután elkezdtem megszerelni a gyorsítómat, kiszedtem a merevítőket, az egyik most nem akar visszamenni.
mind1
nem fogok repülni, így nem lehet.
és ráadásul holnaptól még megint ismét suli

1 Comments:

Blogger Me said...

Ma adom be a képeket, kíváncsi leszek, hogy sikerültek...Jó esetben holnap már fennt is lesznek a bloggon. Különben meg szépek a gombák :)

10:52 de.

 

Megjegyzés küldése

<< Home