szerda, március 21, 2007



Remélem szép vagyok és így is szerettek!
Nem én képem, de én vagyok rajta így jogosnak érzem felrakni kérdezés nélkül is.
Szerintem nem ez a legjobb (buzisabb) kép, de ezt tudtam megszerezni-

Kicsit el vagyok havazva igazság szerint.
Vasárnap, meg hétfő ösztöndíj pályázat megírásávalment el, szakmai önéletrajz és motivációs levél angolul. Én éjjelfél háromig dolgoztam rajta,
drága Káttyám meg volt olyan aranyos hogy felkeljen reggel fél 6kor, hogy nekem fordíthasson. Meg lett minden, beadtam.
Attólfélek, hogy ősztől már Norvégiában, esetleg Finnországban kell tanulnom...nem lesz túl jó, de mit csináljak, ha muszáj.

Kedd klubb, ahol a TB-ről keveset beszéltünk, de vittem egy csomó siklóernyős filmet és azokat néztük. A filmek mindig érdekesek!

Ma meg már csak a tanulás az oktatóira, de jó lenne...

csak a tanulás...!

2 Comments:

Anonymous Névtelen said...

Óóó,köszönöm a reklámot! :)
A dűnerepülős video fennt van a neten?
W.

3:51 du.

 
Anonymous Névtelen said...

hé, a te blogodban miért nagyobb a képméret???

W.

9:40 du.

 

Megjegyzés küldése

<< Home