vasárnap, április 01, 2007



69 - vedd észre a jót, és örülj is neki
(szlovákia sítábor, reggel 7:37)

mi a jó?
hogy végre tanulás mellett jutott időm repülni

Csütörtök
- nem bírok magammal, leadtam amit kellett, és még egy kökemény aerob gimnasztikai órarészt is tartottam a többieknek
ja és egy lovat hárman lecipeltünk a lányoktól...nehéz a lovakkal ám!
mondom kimegyek repülni, kutyázni Vöröskőre, végülis csak kutyázgatás, aztán főleg belefutó gyakorlás lett belőle, de hasznos volt,
Fehér úr felajánlotta, hogy tanítgat sárkányozni - Shirkán
ma megkérdeztem Ferenci Mikit mit mond róla - ...nagy ívben kerüljem el...még át kell gondolnom!
Este Zurgó koncert a Majorban, táncház, aztán floorball, kicsit elfáradtam

Péntek
- kis para, namerthogy életemben először tanítok igazi gyerekeknek, a Dianában, atlétika óra keretében, Juhival ketten tanítottuk egy rajtolástanulást.
Bemelegítést tartottam, aztán játékot - voltak hibáim, de magamat jónak értékeltem (gyerekek és én is jól éreztük magunkat, és hasznos volt az óra), a tanárok jelesnek.
Megvettem a szélsebességmérőm, aztán irány Pomáz Judittal, ahol Gellért fölvett minket, először Pilis, onnan át Mókus (bár maradtunk volna...)
majdhogynem gerincirányú szélben 25 perc repülés, visszaszállás, de aztán még jobban fordult, és amikor már hátulról is fújt én már nem startoltam.
Este Majorban Lakatos Peczek trió, standard jazz - bizony jó.

Szombat
közepesenerős, pont jó ÉK beharangzva, ehhez képest DK kezdőnek, egyedül tanfolyamoztattam Bálintot és Orsit, úgy hogy még 4 másik iskola volt Vöröskőn, szerencsére nem szóltak...
(bár remélhetőleg 2 hét múlva már ez sem lesz gáz)
séta fel Óbudára, ahol többiek pihiznek...idő termikus, kevesen repülnek, félóra kötelező szakértés majd lóra, termiktekerések hegy előtt, majd házak fölött leszállótól 30 méter magasan, 4en, nem kis móka, starthelynívóig!!!
32 perc alatt gyalog föl - ami gyorsabb, mint Judot autóval =>tehát tessen csak sétálni!
Aztán már csak egy belefutós lecsúszást adott.
Este Fringe a Millin, Eurodrom és BPRagtime Band!

Viszont a Vasárnap!!!
Erős ÉK szélt ígérnek, reggel tanfolyammal (sajnos) ki Csobánkára, ahol néhányat lehet repülni, de aztán beerőssödik, leszállóban próbáltnk kutyézni, de baromi turbulens volt, hol fújt a vihar 90 fok irányváltoztatásokkal, hol nulla szél. Én azért repültem, először 80kg tetejű tanfolyamossal, és mivel azzal is egészen tartott gyorsan Gambita.
Jól tartott, de volt, hogy padlózva tolattam, úgyhogy leszálltam, nem értettük Óbudán mi van...Csobánkán 52 km/h szelet mértünk a mérőmmel (ami a tolatásomnak köszönhetően hihető). Gyuri felvitt Óbudára, ahol kis akvárium, viszont a starthelyen tömegnyomor, nem volt szabad hely terítéshez. Gyorsan bepofátlankodtam, és repülés. Megint főleg termik, de volt szél is alapba valamennyi. 25 perc girhelés, irány a lezsálló felé, de a tegnapi termikfogó helyet megvizsgáltam még előtte, találtam is valamit, amit elkezdtem tekerni. Aztán lettünk hárman és a végén már 3,5 emelésben köröztünk plafonig. Irány hátszélben a reptér, fülcsukás, de még emelt, gondoltam majd csak ababhagyja, de nem csak amelet, hogy a fene egye.
Megpróbáltam spirálozni, de első bátortalan dőlésre nem indult el, úgyhogy rádőltem mint állat, és úgy megrántott, hogy hasam kicsit elcsúszott, de így is csak 3,6-ot sierült süllyednem (fületcsukvaspirálban). Megpróbáltam visszamenni Óbuda elé, de túl sokáig votl csukva a fülem, meg gyorsítóval is inkább lefelé, mint előre mentem, úgyhogy leszűlltam Vöröskőre. Gyorsan fel, csak kéne még repülni, de később indultam csak el. Akkor kbé. 20 pecet sikerült repülni, mert +250en már inkább elkezdtem süllyedni, nehogymá megint légtérsértés közelébe legyek. A következő leszopódásban, mint mindenki én is leszálltam. Volt még aztán valami kis gyogyifél, amit Judit ki is használt, de én már éhenhalás határon inkább haza.

és most itthon tanulok, hogy jó legyen...

pedig még fringe is van és a táncháztalálkozóra is van jegy...de a tanulás az tanulás