kedd, október 23, 2007



Esős

A mai program sem volt túl bőséges.
Délelőtt otthon, de legalább hasznoskodtam, segítettem lecsót elrakni.
Délután meg elmentem az Astoria téri megemlékezésre.
Vicces volt, hogy pont amikor elkezdődött, akkor kezdett rá az eső.
Egy ideig nézegettem, hogy ahol állt az ember, ott száraz folt maradt.
Milyen jól nézett volna ki fölülről, ha mindenki elmegy és eláll az eső.
Aztán csak szépen esett tovább és minden csurom víz lett.
De végén ezen már csak mosolyogtam, szép nagyokat, végre.
Szeretek megázni, ha nincs semmi értéket féltenem, persze jobb, ha kicsit melegebb van, de így se áztam el nagyon és ez pont így jó.

És nem volt semmi agresszív, szélsőséges viselkedés, épp ahogy tavaly sem.
Csak persze tavaly a megölték 3 biciklink 5 kerekét-
Azért innen nézve még abban is volt valami jó.
Persze attól még ők gonoszok.

1 Comments:

Anonymous Névtelen said...

"Hová szaladsz, értsd meg már,
A vihar elõl miért futnál?
Hatalmasabb, mint Te vagy"
(ezért néha áztasd el magad:)

7:49 du.

 

Megjegyzés küldése

<< Home