vasárnap, március 23, 2008



2008-03-23, Vasárnap

Húsvét napja. Templom nélkül, lett volna kivel menni, de minek? Én templomba azért járok, vagyis amikor megyek, akkor azért szoktam, mert érdekel, amit hallok ott, mert talán segít egy kicsit jobban megérteni a dolgokat, átgondolni, szempontokat nyújt további gondolatokhoz. De ha végigülök egy norvég istentiszteletet, attól nem leszek semmivel se több. Úgyhogy idén most ez nem volt.
Helyette megint síelés, Tommal, Karennel és Nilssel. De ez olyan nyugis, konzervatív féle volt, nem annyira élvezetes, mint a tegnapi, és ráadásul ma a saját lécemmel mentem, ami kínszenvedés volt a rossz wax miatt. De a legrosszabb Tomé volt, neki hasonló szitu, mint nekem pénteken, azaz a legmeredekebb lejtőkön is csak sétált lefelé. Nekem már a wax nagyrésze lekopott, így néha csúszhattam.
Esti program filmnézés, a magyar lányokkal, hogy legyen valami kis közös magyar húsvétolás is. Végül még Cornelia is velem jött, úgyhogy nem volt teljesen hazai, főleg, mert miatta megintcsak angolul kellett beszélni. Pedig néha olyan jól esik, hogy beszélhetek egy kicsit magyarul, hogy sokat tudok beszélni, el tudom mondani teljesen, amit akarok…
Film Jézus Krisztus Szupersztár. Úgy szeretem a filmet. A zenét, a szereplőket, minden színész olyan nagy arc. A film jó volt.
Éjszaka még gyümölcssaláta készítés, a holnapi közös húsvéti reggelihez. Banán, körte, narancs, kekszdarabkák, áfonyalekvár, vaniliáscukor, fahéj, cukor, narancsszörp és végén még juharszirup. Hát bizony finom lett.

Conclusion: A tegnapi nap mégiscsak jobb volt…a sífutás miatt. Mégiscsak jobb két lánnyal, mint egylánnyal és két fiúval.