csütörtök, május 29, 2008


2008-05-28, Szerda

A mai nap mentem volna a tengerre vitorlázni, kötelező jelleggel, de már mennyire vártam izgatottan. Ébresztő nyolckor, de mivel csak tízkor találkozunk, van idő kicsit pihengetni. Egészen 10:06-ig pihengettem, persze aztán pattantam, öltöztem, rohantam, negyedre értem a kikötőbe és még pont integethettem a hajónak, aki már nem vett észre. Hát csalódott voltam, de.
De inkább hazamentem és nagybánatomban igen aktívan tanultam és négy és él oldalt legépeltem, és most egész optimista vagyok, mert látok esélyt arra, hogy kész leszek mindkét beadandómmal.
Este az utolsó international pub. Ausztrália, Franciaország, Litvánia és Olaszország prezentált, méghozzá egészen élvezhetően.
Hazafelé pedig találkoztam Tom-mal. Kéne róla írnom, mert van mit.
Én valahogy mindig összetalálkozom az ilyen emberekkel. De nem is baj.

Képek itt: http://www.facebook.com/album.php?aid=2001802&l=95997&id=1364700347

és a képre kattintva a képaláírásnál kicsit lehet olvasni erről a Tomról (érdemes)
(második oldal, utolsó két kép, a többi csak snapshot)