kedd, június 10, 2008



Az egyike az első HDR szerűségeimnek
bár nem tudom mennyire az, mindenesetre biztosan nagyobb dinamika tartományú a kép, mint normálisan, de még nem az igaz szerintem
Wonnka művésznő, most én kérek véleményt, mennyire az!!!!

2008.06.09, Hétfő

Írás folytatás, szép lassan haladok, de nincs miért kapkodni.
Az idő Csütörtöktől lesz jó valószínűleg Prekestolen felé, addig nincs értelme odamenni ázni.
Szomszédasszonyom, a derék finn Frida néni is itthagy engem holnap, de addig is segítettem neki elvinni a 27 kg-ját a postára, és cserébe mivel túl sok pénze volt, meghívott egy jégkrémre. Azért ez kedves...az első jégkrémem Norvégiában.
Meg Clemencecel is találkoztam a boltban, tőle kaptam egy fél csokit. Szeretem az ilyeneket.
Bevetettem a Cornelia-tól kapott Statoil poharat, és rájöttem, hogy jó dolog, így minden nap iszom háromszor jó kis forrócsokit. Többször nincs képem odamenni. DE nagy butaság, hogy csak most.
Este meg fotóztam egész sokat. És megpróbáltam HDR-t is csinálni, az alapanyag még tűrhető, bár még valami állvány kioldó kombinációt ki kéne találnom hozzá, és akkor tökéletes nyersanyagot lehet hozzá gyártani, viszont szoftveres részén egyenlőre még nem vagyok teljesen rendben. Sőt nem tudom, hogy mennyire HDR ami lesz, de persze lehet, hogy csak a lapitopim képernyője nem elég hozzá, ami talán nem is csoda, mert nem hinném, hogy 32 bitet tudna, de akkor meg hogyan csináljam?

10 nap és megyek haza... Hoppá!

Képeket felraktam a többi közé, vagy itt a második oldal felétől:

http://www.facebook.com/album.php?aid=2001740&l=4c65a&id=1364700347