hétfő, június 02, 2008


A kicsi cuki recék (v. tasók,attól függően, hogy kinek kedvezek) hogy valami aranyos is legyen, amikor állandóan csak a tanulásról írok.

2008-05-30 – 2008-06-01, Szombat – Vasárnap

Na persze, csak az kéne, hogy ne tanuljak, mi?
Hát tanultam, mert nem vittek el repülni szombaton. És jelentem, vasárnap éjjel befejeztem a harmincoldalas cuccot. Kicsit még képekkel meg lehet dobni, de akkor már több lesz, mint harminc.
De így el tudtam menni Tamásékhoz, a lányok, meg az én búcsú-bulijára. Hatalmas barbacue volt, rengeteg hússal. Szerintem annyi húsit ettem, mint egész Norvégia alatt. Azért ezt köszönöm, és nem hiába vagyunk magyarok, szerencsére.
Vasárnap délután pedig Tibor elvitt repülni, aminek annyira örültem, hogy el nem tudom mondani. Egész hétvégén nem is szólt Torvald, de reménykedtem, aztán feladtam. És akkor jött egy sms, hogy délután indulhatunk.
Mikor odaértünk kicsit oldalas és túl erős volt, de tudtam, amit kell. Kisétáltunk, megnéztük a starthelyet, majd megállapítottuk, hogy később. Pont akkor értek oda még négy norvég kezdők, nem hittek nekünk, kimentek ott vártak. Mi meg lementünk és fürödtünk egyet a hidegnek kinéző, de tulajdonképpen kellemes tavacskában (igen ami a videón is látható).
Mire felértünk jó is volt az idő. Persze a kezdőcskék megvártak, (na nem csoda, csak van oka, ha za oktató nem repül, mi?) persze már mehettek volna kb. 20-25 perce. Repülés aranyos volt, egy óra, visszaszállással, még kis maradék termibubikkal, kis túrával, +300 méterrel. Még volt egy +4-es félköröm is, meg is lepődtem – és csak idegesítésképp, mindezt este 9-kor!!!!
Leszállás célra, mert kiraktam nekem egy találtpulcsit, kb. a közepétől 2-3 cm-re , mert nem volt egyértelmű közepe – és nem fogok menni az EB-re…
Éjjel takarítás Martinnal, mert ő kedden megy és holnap adja át a szobát. Ilyen alapos munkát még a Papa se végez otthon, és ez nagy szó.
A Dani csinált rólam videót, az itt, meg később remélem meg tudom szerezni a képeket is.