csütörtök, június 12, 2008



Lebuktam...
de már lehet örülni, mert kész vagyok!!!!
(egyébként meg a búcsúbuli, Sammyboobs - szegény Sammy beceneve lett ez, úgyhogy muszáj volt hozzá fotót csinálni, én lettem az önkéntes)

2008.06.11, Szerda

És reggel befejeztem, és bementem az iskolába és kinyomtattam és beadtam.
És akkor most végre szabad vagyok.
Egy foci és röplabdát Lannek ajándékoztam, nem árt tartani a kapcsolatokat.
Átszerkesztettem a csoportom búcsúvideóját, facebook-ra felrakható méretűvé, itt meg lehet nézni, most már csak húsz perc...de már csak zenehallgatásnak is megéri...igyekeztem.
Este búcsúzás Karentől és Nilstől, meg a drága francia Pierre-Luctől, a legrendesebb franciától, kaptam is egy csomó cuccot tőle.
Holnap ha minden igaz már Stavangerben leszek, program Preikestolen és Kjerag.
Vissza szombat-vasárnap(péntek?) valamikor jövök, időjárás függő, bivakolni fogok és esni fog, ha már egyszer Norvégia.

Már csak nyolc!
mi lesz ha egyszer nulla lesz...