csütörtök, június 12, 2008




Melyik a HDR kép?
Nem talált.
Mert sajnos a fölsőnek kéne annak lenni, de valamiért nem akar, az alsó sokkal inkább annak néz ki szerintem, pedig az csak egy okosan eltalált expó eredménye.

2008.06.10, Kedd
Írás-írás, és igen. Éjjelre nagyjából kész lettem, képekkel meg mindennel együtt, ahogy kell. Holnap reggelre még kicsi befejeznivaló azért van, de különben kész.
Amúgy persze meg nem túl sok érdekesség akadt.
Megvettem a vonatjegyemet, szerencsére jó olcsón, 200 koronáért (jó az olcsó is relatív). És találtam megint olcsó nagy margarint, vetttem is hármat, amivel már elleszek végig.
Este még pár fotó, de csak a fenti fél perces jó fényben sikerültek ezek.
Vacsira pörkölt, majdnem nokedlivel, de ahhoz már túl lusta voltam. A februárban vásárolt akciós csirkéből, kicsit féltem tőle, de még nincs bajom.

De már csak 9 nap!

1 Comments:

Anonymous Névtelen said...

Hát, a fenti tényleg nem lett jó, talán rosszak voltak az expok, kicsit túl világos is maradt...
W.

1:27 du.

 

Megjegyzés küldése

<< Home