szerda, június 18, 2008


Nagyszakállal már egészen norvégos vagyok, najó, legalább rénszarvasszerű, de hát ez itt Réénland.
Megborotválkoztam, ha hazamegyek, akkor egy kedves kisfiú Győzővel találkozzon a Mama...

Megyek haza, most már határozottan úgy néz ki.
Utolsó post Norvégiából.
Nemfogok gondolkodni, hogy akkor most mi van, utolsó ez, utolsó az, ugyis van ami van, a többi felesleges.

Tegnap éjjel, meg hét és három között annyit takarítottam, mint még soha, takarítóizomláza lett a jobb mutatóujjamnak.
De meg is dicsértek, hogy szép lett, már csak fel kell mosnom, fürdés után majd még utoljára a fürdőt és kész.

A cuccaim is nagyjából súlyban vannak, Stephan segít is az állomásra cipelni, onnan meg már nagyjából egyenes út hazáig, csak kicsit hosszadalmas. és persze ha le nem zuhan a repülő...sajnos a repülők azok tudnak olyat.

Sajnos itt kell hagynom két polárpokrocot, amit szereztem, egy hálózsákot, amit találtam (igaz csak házi, és nem jobb mint az enyém, de akkor is valakinek csak jó lenne), na meg amiért igazán fáj a szívem, a Saucony futócipőm is ittmarad. Már kicsit sérült, a talpa 5-6 helyen már lejött, de akkor is, szeretem az ilyen cipőket, otthon tuti nem dobnám ki (bezzeg a Papa kidobná, amikor nem figyelek). Meg egy fél pár biciklistáska, régi ,de használható.
De belerakom őket egy nagy szemeteszacskóba, és elrejtem az erdőbe és legközelebb ha jövök, akkor hazaviszem őket is, addig pihenhetnek - talán 2 év múlva!

Holnap délután repülés, ha olyan az idő!!!!
Gyertek, Újlaki lesz, csak legyen elég erős...