csütörtök, november 30, 2006



Végre túl vagyok a dolgaimon, még akkor is ha ez csak egy pár napig érvényes...de addig is igen és addig is jó...

bécsi fotókat egyenlőre nem rakok fel többet, mert kevés van, és azok se túl színvonalasak, mert kevés volt az időm, bár hozzá kell tennem, ami egy kicsit ambivalens, hiszen legtöbbször a fénykép a pillanat megörökítése (na most itt ne kezdjen ám senki se kötekedni a múltkori folyamat fotómo, meg egyéb másért se, ez általánosság) és bár rengeteg pillanatot lehetett volna megörökíteni, de nekem nem volt elég, hogy megtaláljam azokat a konkrét, jelentőséget hordozó, mélyebb tartalmúakat...ehhez gyakran sok idő kell...nekem
és ráadásul még koncentrálni se tudtam a gyógyszeradagom miatt

viszont ma megint elvarázsolt a camera obscura.
elkezdtem megint barkácsolni, és most igaz csak kisfilmes lesz, de hasznélni fogom tudni a lyukam a minden tükörreflexes gépemmel...már csak egy jó lyuk kell (bár ez a legnehezebb az egészben)
a múltkoit kéne upgradelni, de ahhiz nincs türelmem.

holnap talán kész lesz, ha már repülni nem lehet...

1 Comments:

Blogger Me said...

De jó ez a kép...:)
azért legalább egy bécsi képet feltehetnél, valami jellegzeteset.

11:24 de.

 

Megjegyzés küldése

<< Home