vasárnap, november 26, 2006



még egy nyári kép, de olyan barátságos és szép szívemnek kedves
(és ezt is muszáj ám cenzúrázni, nehogy visszaéljetek velünk)

Ma majdnem ilyen szép idő volt. De tényleg.
Reggel sütött a nap, pedig november vége van. Boldog.
Csapat fele Pilis, másik fele: tanfolyam, tandemozni szándékozok, Kátus, Gombóc, Veronika Mókus. Persze megint mi (2se) értünk elsőnek oda, én gyorsan felfutottam cucc nélkül, hogy jó-e, aztán vissza örvendezve, mert bizony a szél tök jól fújt, pont oda, nekünk. Csapat fel, első tandem gyorsan Anitával, mert ő bizony egyedül még nem mer repülni magasról, de ez még hagyján, még kezelni se merte a cuccot. Felrohan. Következő tandemutas már bátrabb(Attila ismerőse), szinte végig ő kormányoz, végén jó nagy kanyarok, perzse azt élvezi. 8 perc alatt föl, ennyi a szintidő Mókuson, csak mert sietek, hogy én is repülhessek. Misi startol előttem, kicsit lejtőzik, de nem tartja jól, szomorkodom, hogy engem se fog, de legfeljebb visszaszállok kisdombra...de aztán tart egész jól, 10-15 perc múlva már kissé fázok, meg Gombóc is sietne csörlőzni, visszaszállok és sikerül is.
Gyorsan át Csákvár. Csörlő fel. Kátus kezdi, és tök jól megy minden, müködik a cucc. Kátus kétszer aztán én. Start belefutó, de jó, aztán nem mindig tudom tartani a 90 fokot, de nagyjából megy, csak aztán lepörög a csörlőről az összes kötél, és idő előtt oldanom kell. Ez szomorú, de vissza és nagy kanyarokkal leszállok (egyszer sikerült egy majdnem féloldal, szerencsére földközelben, de megfogtam még). Aztán Peti, Misi, Gyula és végül a tandem. Visionosokat megfutatta Szabi, de tandemra már profi volt, gyönyörű start és repülés utána..hiába a Kátus prof, csak elszakad a kötél...Gombóc nem kicsit ideges. De azért jó nap volt. Persze a kibírhatatlan rosszlányt leszámítva.

És nekem meg nem is tetszik a csörlőzés egyébként, eyszerre kevesen lehet és lassú, meg túl bekorlátolt...ADJÁTOK VISSZA HEGYEIMET!!!

és most még tanulok, már megint TDK, az országos
de hogy miért kell decre kész lenni, ha áprilisban van??
érthetetléen szemétség.

emiatt nem tudok szegény Káttyámmal aludni, és ez szemétség, itt magányoskodom, és nincs aki meleg ágyikómban várjon...csak a hideg magány (meg legalább a fotó)

1 Comments:

Blogger Me said...

Héééé...Ez így nem igaz, hogy nem mertem kezelni! Különben sem szép dolog ilyet írni rólam...
Öntöttelek volna nyakon kólával!

10:32 de.

 

Megjegyzés küldése

<< Home