szombat, november 18, 2006



Normafán, mikor Nitával ott jártunk...
majdnem ilyen volt, csak így kicsit több kontraszttal...

A mai nap kicsit kalandosra sikeredett nekem.
Délelőtt tanítás, végre repült Emese és Orsi, meg a többiek is. Niki is ügyes volt, vagyis inkább tudatos. De sokkal jobban izgatott, hogy kb. 30an voltak Mókus felett.
Kettőre értünk mi is át, és én szokásoknak megfelelően nem bírtam magammal és jól beöltözve akartam startolni. A bokorba réntést még megakadályozták Szabiék, de repülni akartam, ami a gyorsítómmal is (ma szereltem be, természetesen még nem tökéletesen...) felfelé, kissé hátra (Eckschmiedt) történt. LÁttam itt nem sok mindent lehet kezdeni és mögöttem már volt egy ernyő a fán, így 2 méterre a fák fölött hátszéllel átnyargaltam a másikoldalra léoldalitermiket keresni. Nemtalátam, így leszálttam a szántóföldre. Kis megnyugvás volt amíg meg nem hallottam a földtulajdonos gazda traktorhangját. Be az erdőbe és vissza. Start, kb 15 perc, leszállás félúton, majdnem bokorbacsapódással... Legalább az utolsó repcsi jó volt, nnagy kanyarokkal.
Azért a tegnapi 30 perc jó móka volt, csak Gellért miatt izgultam, de talán egész jól megúszta.
A holnapot várom. Hátha csőrlőzünk. Jó móka lenne.

1 Comments:

Blogger Me said...

Most esett le...Ez az a kép, ami elött elkezdtél faleveleket ragasztgatni a fatörzsekre...:) :)

9:36 du.

 

Megjegyzés küldése

<< Home