péntek, november 17, 2006



RETRO INSIDE

egyik kedvenc mostanim, nem titkolom, és talán passzol is az inside miatt.
Táncolj Budapest PARÁDÉN csináltam a kpet idén. Én nagyon szeretem a többértelműsége miatt.

Ma megvolt a TDK előadásom is. Sok érdekes előadás volt, de tényleg, nem lettem a háziban díjazott, de nem baj, nem ez a lényeges (bár azért egy kicsit el vagyok emiatt szomorodva...). A durva, hogy már ebbe is poltizálnak. Pl. nálunk azért lett valaki a harmadik, mert vidéki, nem tudom, hogy jól van ez így...és nem irigységből, hogy pl. engem kiszorított, de szerintem ez így nem korrekt.
Így éjjel kettőre befejeztem az edzéselmélet fordítást is. Legalább lesz egy kis pihi is talán.
Délután kimentem beszélgetni a Vöröskővárra. Nagy élmény. Az ígért brutál szél helyett semmi. Csak szívás.
De holnap hátha...(itt meg kell jegyeznem, hogy az Enikő tényleg elérhetetlen, ne is próbálkozzatok...)

van pár jó kép a beszkennelt diák közt (két tekercs) majd rakosgatok...

nem vagyok összeszedett, nem tudok okosat írni...

ennnyi...

1 Comments:

Anonymous Névtelen said...

nem vagyok elérhetetlen, csak suliban nincs az öktiben térerő, ezért kikapcsolom a telóm (nem akarom magammal hurcolni minden órára, mert ott úgyse venném föl, ha valaki hívna), szóval csak ezért nem tudtál elérni, ja és röpi meccset néztem negyed 10ig... ezért nem értél el itthon sem! de az smst olvastam!!!
aki el akar érni, az írjon smst, vagy próbálkozzon kitartóan!! :)

7:30 du.

 

Megjegyzés küldése

<< Home