szombat, november 25, 2006


undefined

Ez egy régebbi fotóm...sajnos nem elég szép a szkenn...azaz kivételesen szép, mert ez helyen csináltattam, csak nem olyan mint a dia, de így is érdekes

Húha!
Kicsit írogatok ide, mert már oly rég tettem...
csak hát az a sok elfoglaltság.

Szóval...Szerdán vagyis amikkor 3*7 lettem dolgoznom kellett, este 10ig Zuglóban.
Azt se tudom hol voltam. Azaz hogy igen, mert az ELTE Vezér úti kolijában, de az nem tudom hol van. Odafelé kivitt a tanárúr (amiért hálásak is vagyunk), hazafelé meg elvileg vittek volna minket (Hajagos Dóri) de elromlott az autója...így egy ottani trolira felszálltunk, ami elvitt az Örsre. Ez jó. Olyan romantikus volt Weisz Katával az Eurofites cuccokat cipelni a koliba.
Egyébként a mérés uncsi is meg izgalmas is volt és ez így nem is ellentmondás, mert a mérést csinálni nem volt érdekes, alig voltak széplányok, és akik voltak, meg nem akartak azokat a feladatokat csinálni, ami érdeks lett volna...
viszont nagyon érdekes eredmények jöttek ki...megdöbbentő
és ettem diétás kaját is...ÉN

csütörtökön nem tudom mi volt...későn keltem, meg tornáztam tán, úúúú
meg megcsináltam Káttyának az aktalbumom...tetszik neki

péntek: fotózás Normafán, meg Borizás atléátiakapályán, este koncert: GRAND HOTEL BUDAPEST, ha egyszer..akkor nézzétek, vagy hallgassátok meg, mert jó

szombat...már megint egy utazással elcseszett nap.
lett volna három tandem mókuson, azán kettő pilisen...mind csajok...aztán egyik se lett, és még ráadásul mindeki olyan kedvetlengonosz volt velem...ilyen állapotban, szegény érzékeny lelkem...

de legalább este Rómeó és Júlia a Szkénében, ami tényleg emlékezetesen jó darab.
tényleg, aki tudja nézzemeg!! és nem mellesleg egy évfolyamtársam, a jó Zójanéni is szerepel benne

na ennyit...és ne izgulj Anita

1 Comments:

Blogger Me said...

Te kis gonosz...Na jó, nem is ronda a katicád!

12:24 de.

 

Megjegyzés küldése

<< Home