péntek, december 01, 2006



fenn a csoványos csúcson - kicsit lyukkamera szerű azért most
meg most is ilyen a hangulat ott, és a fele család elment 3 napra a Börzsönybe...
ilyenkor egyébként nagyon gyűlöltem a Canont, mert eltört a gépem háta és nem lehetett becsukni, mert egy kis pöcököt nem voltak képesek fémből csinálni...
úgyhogy szerintem ez még a jó kis régi Prakticámmal...

pont ezért kell camera obscura, azzal nem történhet semmi ilyen baj
ma kész lett, fényképeztem már vele a Canonnal színes diára, és a Prakticámmal is jó kis forte fekára...kiváncsi vagyok, de még sokat kell várnom
van egy alap és és egy picit telés fix lyukkamrám, meg van egy brutál tele zoomom, mai nem az igazi, mert nem változtatható a lukméret, de kisérletezéshez ez is jó.

ez a nagy mai program, meg talán kész lesz még a csörlős klipp is...majjd meglátjuk.

holnap végre repülünk...

1 Comments:

Blogger Me said...

Megnéztem a csörlős klipet, jó lett. De a ronda képeket csak nem úsztam meg, te gonosz...Az új géppel akarok csinálni fullos siklós képeket, ez esélyes téma egy kiállításra csak nagyon nehéz, de már megvan az elképzelés. :)

3:20 du.

 

Megjegyzés küldése

<< Home