péntek, december 08, 2006

Gyorsposta
a kép egy turbószoláriumból és panelházpostaládákból, eggyütt hihetetlen hatásosak

Szóval azért a gyorsposta, mert ma végre felhívtam az az emődi srácokt, akihez több, mint két hte leküldtema ff diám előhívatni, persze az ajánlott levelemet lassaban sikerült odaszállítania a postának, mintha én gyalog elvittem volna...hogy másról ne is beszéljünk. De legalább lejutott és a jövő héten meglesz, és kiváncsian várok, mert érdekes fotók lesznek rajta (Káttyaakt, ködöd Normafa és még sokminden).
Ma nem mentem a "siklóernyős" buliba, mert tanulnom kell, már megint, ez a kifogás, meg persze a Majorban is voltam szallagavatón, ahol Orbán Rasi az Áder fiával táncolt és erre az össze érdemes média (blikk, színes mai lap, stb.) kivonult, mint érdemes esemény, jó mi?
Viszont még most is küzdősport kérdéseket dolgozok ki, Krisztinek, vagyis az ő jegyzetéből magamnak és neki, de szörnyű unalmas, ezért megpróbálom inkább rákenni.
Ma délelőtt meg majdnem sikerült összetörnöm Káttyáék autóját, miközben a nagymaját vittem ki a Savoya parkba, hiába, vannak holterek, miket nem lehet látni a visszapillantóból, de hát annyira bele voltam feledkezve a traccsolásba.

de holnap remélem, hátha úgyse, de mégishadd kis repülést, legalább Vöröskőn...
Bécsbe meg esőt...sok szeretettel!!!

1 Comments:

Anonymous Névtelen said...

azt a küzdősportos cuccot azért majd én is szeretném látni...órán! :) egyébként éppen azt olvasgatom, együtt biztos könnyebb lesz megírni azt a vizsga zh-t! :)
jó repülést holnapra, én nem megyek, mert pihizek + tanulok!
E

6:36 du.

 

Megjegyzés küldése

<< Home