szombat, december 23, 2006


mindenki gondolhat arra amire akarhat, de ez akkor is csak egy póré

és azért rakom fel, hogy szar képek legyenek a blogom. uff!

csütörtök hosszú de teli volt.
reggel napfelkeltére ki Pilisszántóra a bányéban épült kolostor felszentelésére, onnan repülni 10re Óbudára Gellérttel, ahonann persze 8.ra sikerült belefutóval a start (Gellértnek bezzeg 3.ra), onnan futás a Majorba a kocsiért, azt elvinni Mamának, onnan át a Vertigoba mászni hugommal, de még onnan is rohanás tovább korizni a csajszikhoz. huh
közbe vettem még 5 zsömlét és hozzá egy kis töpörtyűt...nyamm...mert enni is kell
korira a fele ember nem jött el, ki ígérte, de hát nem is számítottam másra.
Boji, Nitta és Szabi viszont voltak és jó volt a kori
este még ki Ikeába, ahol végül is nem vettünk Bonsai fát, helyette mást igen
(de azt csak Karácsony után lehet, nehogy megtudják előtte...)
utána Auchan, Tesco shopping and fucking (itt a rá- értelemben, nem szeretem az ilyen helyeket - meg asszociáció a színdarabra) és aztán pihizhettem végre egy picit...
miután egy kicsit durcin balhéztam jajj

péntek újra shoppin en fukking...de van majdnem mindenkinek ajándéka

ma meg repcsi...igaz kevesen, de bors ezzel összefüggésben van
és repültem azért ma úgy össz 20 percet, kb. 8 startból, de akkor is

és kívánok mindenkinek
Szép és áldott Karácsonyt!

(már szerintem nem fogok írni....)

1 Comments:

Anonymous Névtelen said...

Boldog karácsonyt! :)
Cuki a póréd! :) Én nem tom mikor fogok végre képeket feltenni, valamikor majd biztos...
Wonka

5:44 du.

 

Megjegyzés küldése

<< Home