hétfő, december 18, 2006


Kattints a képre, hogy nagyban nézhesd, ha már megnézed!
mert ez ilyen ködös és éjszakai, fentről a Normafáról...meg panorámakép
olyan mint az egész hétvége volt...ködös...
de gondoljátok csak meg, milyen izgi lenne ebbe belestartolni...innen fentről, aztán a ködben keresni valami vészleszállót a házak közt (az a sok fény a leszállópálya???) adrenalin.
ne feledjétek a teliholdas és havas éjszakákat...
hétvégén hasonlót csináltam, mondjuk ismert helyen és nem házak közötti vészleszállóba, de szép volt és hideg, mert nem vettem kesztyűt ezért a videóért: http://www.videa.hu/main.php?page=play&v=6y728cGVZQT4Otp7
utána 0 motivációm volt mindenre, amíg át nem melegedett a kezem, nem voltam hajlandó a rádióba szólni...butaság volt.
éééés tegnap elmentem a Jézuskának segíteni kiválasztani az ajándékom,
egy sssuper, dönörűséges varióm lesz...tavasszal már a felhőalap se állít meg.
mostmár meg napok óta Thomas és Gordon és Szűlői training, teachers hatékonyság, ami inkább a tanfolyam hatékonysággal kezdi, de a TETT elveszik a hatékonyságban, illetve fordítva, a hatékonyság nincs meg a T.E.T ben szerintem, legalábbis szidom nagyon...
esetleg majd felrakom, ha kész leszek hogy lehessen nekem beszólni

3 Comments:

Anonymous Névtelen said...

én most kezdem el gordont olvasni.... szép este lesz... :( meg az a 7 oldal... áááááááááááá!!!

6:26 du.

 
Anonymous Névtelen said...

és húúúú... ez a panoráma kép nagyon király!! mikor készült?? :) E

6:28 du.

 
Anonymous Névtelen said...

Nagyon komoly lenne sötédéskor repülni...:)

W

3:21 du.

 

Megjegyzés küldése

<< Home