vasárnap, december 10, 2006

régi órásképek, mikor elkezdtem "tárgyfotózni", brühbrüh és elvesztettem gyönyörű swatch órám, nem azt ami a képen van, annál sokkal jobb volt.

hétvégi repcsi szombaton jó, vasárnap utálatos.
szombaton Mókuson kezdtünk, balos, de erős szélben, kb. 1 óra ott, úgy össz, visszaszállásokkal, meg útmelletti rózsbokorba szopódással, Tibi, starthelymelletti fára, ahol, már volt másvalaki is, szóval ilyen idő volt ott, aztán szerencsére még át Pilisre. Ott a szorgalmas Sherpa-UP csapat fel (Gell, Laci és én) fel, Zoli, Tibi, Szabi pedig haza, nem akartak lecsúszni. Nekünk a lecsúszásból , eyg egész jó kis repülés lett, naplemenével, és tök jó hangulatban. Megérte, bár az igaz, kicsit turbulens, léoldas, K és ÉNy keveredő szélben repültünk, a leszállóban hátszéllel.

Vasárnap meg Ény, reptéren jó brutál, bár 9fáról lehetett lecsúszogatni. Kátus Summitjával is repültem, van róla vieó is majd felrakom...két fülcsukással...
meg Gambivel is, tökre ki is emelkedtem, kis féloldalasok, de repültem, lenn meg megszidott Gombóc, hogy nem kezelem eléggé, ettől elment a kedvem az egész repüléstől. Érzékenyen érintett. Legalább Bori hozott ki kis sütit és ami még érdekesebb volt egy Nikon D50-et...
de itthon megint csak a tanulás...

szóval a kép, azért, mert van a relatív és az abszolút idő, legalábbis, most önkényesen így csoportosítom őket. Szóval amikor valami jó van akkor olyan gyorsan elmegy az idő, amikor meg sazr, akkor olyan lassú.
Persze tudom, ebben semmi újdonság, de valéahogy meg kéne fordítani, erre kéne kitalálni valami ujjat. Hogy a jó tartson sokáid és a rossz gyors legyen. Időutazós cucc. Repülésen, órán, éjjel, tanulásnál, edzésen, melóban, fotózáskor (hú a záridővel!!), meg satöbbi
igyekezzen mindenki ilyet kitalálni...




1 Comments:

Blogger Me said...

Ha lassú az idő neked kell felgyorsulni...én már kifejlesztettem a gyors tanulást, tekintettel arra, hogy mindig mindent utolsó pillanatra hagyok :(
Különben meg ja.

12:49 du.

 

Megjegyzés küldése

<< Home