vasárnap, április 15, 2007



Az első
A kép persze kicsit más témát ölel fel, még van egy pár feldolgozás a témából, kedvenc,

Viszont ma megrepültem első távom. Negyedik felcsörlésre sikerült, két zsinórszakadás után, Szilveszter és Judit után tekerésztem fel.
Nem véletelen, Judittal a héten lebszéltük ennyi.
Elején elég pici 0,1-0,4 tekerészés, leoldás után, kicsit később 0,4-0,9 közötti emelések, majd 1200-1300 mééterig 1,2-1,4 emelések. 1300 méter fölött voltak 1,8-2,1 emelések, a max sajna csak 3-as volt. 1768-ig tekertem, elsodrodva Csákvárig, mert arra fújt a szél és emelt, utána elfordult a szél és elinduétam Székesfehérvár felé. Sajnos odáig már nem értem el, bár Velencét is láttam már.
Kisétáltam az útig, két lomtalanítós cigó vett fel Wartburggal és utánafutóval. Elvitteg Zámolyig, rendesek voltak, bár az ilyeneket elkerülöm az utcán.
Onnan Kátus vitt el.
Ja és azt elfelejtettem, hogy mindezt Summittal tettem, mert enyém szakadt, és Kátusnak köszönöm, hogy odadta.
Judit hasonlóan ügyes volt, ő is hasonló távot repült, de ő Csókakő felé, ami szebb.
Nagyon mosoly.

Oktatóim a héten fejezem be.
Előadásom megtapsolták (csak az enyém), Zsuzsi külön megdicsérte.
Dolgozatomat javítani kell még, de a héten meglesz.

Sok a dolog a hétre is, pedig azthittem...

1 Comments:

Blogger Me said...

Húúú, hát az nagyon komoly lehetett...olyan magasban gondolom nem nagyon láttad mi van alattad, én úgy eltévednék :)
Ez nagyon nagy élmény lehet :)

12:35 du.

 

Megjegyzés küldése

<< Home