szombat, április 07, 2007



Peroska

mostani ötletem a piros pályázatra...nekem nagyom tetszk...de gondolkodni kell mért jó, ha nem esik.

tanulás volt a heti program, mint már régóta, de sokszor nem bírtam magammal és muszáj volt kimennem reptérre, valamiért...
csütörtök kipróbálhattam egy GIN Boomerang III-at, kevlárzsinórokkal, DHV nélkül. Az a nagy baj, hogy nagyon teccet, Gombóc Targát azt tudna szerezni...kísértés.
Aztán kicsit repülgettem, ami könnyű volt, viszont ugyanoda leszállni már csak fülcsuk+gyorsító ment. De azért jó volt.
Péntek Benkő kiállítás millin, Wonnkával...+a sráccal, aki a MIE 2. fordulóra készült

Ma meg délelőtt tandem, ami annyira azért nem volt érdekes, aztán már sokkal jobbat lehetett mókázni a kis Perché Graffittal, a brutálban.
Aztán ahogy hazajött Balatonról a kocsi és ránéztem a metnetre tanulás közben, hirtelen muszáj volt kinéznem a reptérre. Öcsémmel ki is mentem, és kivételesn jobban repültem, mint az ő gépe.
Elsőre 9fa, majd Mária lecsúszás, aztán sprint fel Újlak, ahol senki nem volt rajtam kivül, úgyhogy tűztem fel a vitorla mellé és kb. 40 perc fekvés fent. Hihetetlen jó érzés volt egyedül feküdni kényelemben, úgy hogy semmit se kellett tennem azárt hogy fennmaradjak...olan gyogyi volt, hogy...
lefelé, ha már sötét volt és muszáj volt elindulni...mókából visszaszálltam Máriára, csak hogy nekem azért ez is megy, elsőre sikerült is, büszke vagyok!!!