hétfő, április 23, 2007



Ez csak egy ilyen sablonos kép, nem nagy ügy.
és ráadásul még alaposan is kell nézni, hogy leessen,
de ma valahogy én is így voltam...

nem bírom a sulit, két hét nyugi volt a TDK és a K-hét miatt, erre rögtön reggel angol, majd nagyon uncsi TNE, ami már egyre elviselhetetlenebb, mert 10x tanuljuk majdnemugyanazt. Utána szintén mégunalnasabb TKM és szupi az egész napi hangulatom.
Ja igen, tanár szerint a máltai szeretetszolgálatnak dolgozom...
nem nekem esett le elsőre, hogy miért is

ebbe a hangulatba már nem volt kedvem otthon maradni, mert a tanulás úgyse ment volna, pedig kéne, lassan már és nagyon sokat.
A kosárt valahogy kibírtam, bár állandóan elrontottam mindent, fejbe dobtam a másikat, meg kihagytam a helyzeteim,
de aztán mehettem repülni, mert kell nekem nagyon
biciklivel, kifelé még egész jó volt, bár Gambizsák nagyon kényelmetlen bicón.
DNY helyett a néhány helyen ígért D, sebaj, gyerünk Csúcsra-
bicót feltoltam a starthelyre, terítés, várás overallba.
termikbefújásokba belehúzás, de sajnos nem sikerült elindulnom, mert akkora a növényzet, hogy muszáj erdőszélig kuytázni, különben nincs 3 lépés belefutáshoz.
és ehhez sajnos Gambivel nem volt elég szél.
legalább egy órát próbálkoztam, aztán be kellett látnom, hogy esélytelen
ezt a szívást
legalább a mai extrémsport megvolt. 40-50 km/h tempóval terepen, autók közt siklóernyővel bicón. legalább annyira veszélyes, de sokkal fárasztóbb

mikor repülhetek már??? kezdek leépülni...

1 Comments:

Anonymous Névtelen said...

Jól látom hogy nincs mögötte semmi vagy csak be van deszkázva és visszatükröződik a háztető?
W.

12:20 du.

 

Megjegyzés küldése

<< Home