vasárnap, április 22, 2007



Szép álmokat!

Nagy kedvenc kép ez is, egri szintén a TDKról.
Jó sokat kellett expózni, de ügyesen megoldotta a Nikki. Közben sokan jöttek, nem értették mit csinálok a korlát mellett állva, dehát vártam a gépre-
lányok még udvarkodni is akartak, de hát fotóztam, meg különben is.

Pénteken Gombóc stégét festettük Szabival, reggel 9 körül értünk le, Erika még elvitt festékért minket, meg boltba, de aztán már dolgoztunk, egész nap.
Nem egy izgalmas dolog stégetfesteni, de még unalmas is, viszont az a jó benne, hogy van eredménye, kész lesz, és csináltál valamit.
Van materiális végeredménye és ez jó, jó az ilyen meló is.
Na meg mezítláb dolgozni az bizony-bizony jó.
Hazafelé vonattal jöttünk, mert engem soha nem vettek volna föl a munkásruhámban.
Viszont a kaller nem tudodtt visszaadni Szabi 10000éből, nekem meg csak 48 forintom volt, úgyhogy ingyen utaztam...féllegálisan.

Szombat brutkó szél,kuytázás Epölben, meg egy nagyonjólidőzített tandem, mert csak akkot tudtunk. Meg néhány lecsúszás, de ennyi.
Na meg az a tanítvány, akit Szabi kiszemelt.
Este vendégség!!!

Mai nap nagyon komplikáltnak nézett ki, mert meteo azt ígérte, hogy ÉK-ból lesz DK, és mivel hat tandem lett volna, két turnisban ez nem tűnt egyszerűnek.
Reggel 9kor kezdtem Óbudán, meglepetés repüléssel, hátstart, de szimplarepülés.
11körül végeztünk, aztán egy óra múlva már jöttek a többiek.
Az eslő repülés volt nagyon jó, házak után, vagyis, kiérés után már tekertem is fel nívó fölé, tandemmal nem rossz érzés tetszett is ám, csak a többieknek is akart időt.
A többiekkel már lecsúszi, mert az idő leállt. Két belefutó, aztán a végén megint egy háttal.
Fárasztó dolog ez a repülés, és még a CRITICAL-t is lekéstem...