szerda, április 18, 2007



Panelmámor

egri kép, TDK konferencia másnapján hajnalban, útközben üzleti ügyeim intézése alatt
nekem tetszik, szeretem a képet

tegnap voltam repülni, délután fél háromra értem ki, az elején a Mária előtt tekerésztem, de 10 percig adta, a sok gyenge termikbubi, mint azoknak, akik Újlkairól startoltak, aztán gyorsan fel az Újlakira, húsz perc repülés, bubikban, de már későn jutott eszembe visszaszállni.
fel Gucklerhoz hátha ott jobb lesz, termikbubik erősebbek is voltak, de a Mária miatti rotoros szél nagyon csunyákat csinált derék Gambikémmel, és én meg béna voltam és a gyorsítómba beakadt a lábtartóm, és kellemetlen érzés volt, meg nem is akart tartani a turbulencia miatt, úgyhogy gyors leszállás 5 perc játék után.
Utána kis játék 9fától, berepültem a hangár mellé, Beliczay Attika mellé, amikor valami furcsa történt velünk...olyan jó durva turbulencia...Ata szerint porördög volt, lehet, elég gonosz fajták ezek...
Utána fel Újlak, repültem 20 percet, már nagyon vígan tartogatott, wingoverezgettem is olyan kcsiket, és szépen leszpódtam, de nem is baj, mert jött Gellért.
Együtt fel, gyors start, és 45 perc repülés, 2 visszaszállással, majd felkutyázással a dobogóra, aztán segítenem kellett két embernek elstartolni, de nagyon ideges voltam, felhúztam magam igazán, mert minek mennek olyanok oda, akik nem képesek halál gyogyiban elstartolni, és 40 perce foglalják el a starthelyet...
áááááááááááááááááá
játszottam olyat, hogy visszafordultam keresztbe repülés közben, meg leszállás előtt kicsatoltam az összes csattomat, kivéve a variónál lévő lábcsatott, mert az nem lehetett a varió miatt...jó játék, majd varió nélkül...

tegnap volt még az angolnyelvű meghallgatás az Erasmushoz, egész ügyes voltam, mert abból készültem, amit elvártal, és ha már nyelvtanban nem, de legalább tartalomban otthon voltam.
ma meg egész délelőtt kerestem valami, de nem találtam, hol lehet, egy ilyen?

1 Comments:

Blogger Me said...

Nekem is tetszik a kép, ha nem tudnám hogy panel, lehetne egy kocka egy fantasy filmből.:)
De mit kerestél te a végén??

3:12 du.

 

Megjegyzés küldése

<< Home