hétfő, május 21, 2007



3 UP

Írnom kéne már a repülésekről, de valahogy nem müködik már megint az operában a blogger...
Szombaton nem túl sokat ígérő idő reggel, túlerős északi szél, ami délutánra almul.
Helyette reggel gyenge északi, és délután mindenki Óbudán simogatta a légifolyosó alját. Mi a gyenge északiban kimentünk Strázsa-hegyre, mivel a HFFA honlapon nem írják, hogy tiltás van rajta (régen mindig elzavarták Gombócékat, mivel a méregzöldeknek fél kilóméterre van a központja). Most nyugodtan repülhettünk, sajnos idő is nyugodt volt, hát nem is tartott. A hely viszont nagyon tuti, nekem nagyon tetszik, jó meredek lejtő, termik is akadhat olyan időben, leszálló akad és jó az egész vidék és még messze sincs. Tomi, Bálint, Szabi, Gellért, Roland, Veronika, Kátus, meg én. Szép lecsúszások.
Hazafelé látjuk az Óbudai tutit, de menni kell Velencére. Bori, Misi, Szabi mennek Óbudára.
Velencefelé menet Kátus miatt!!! egy órát állunk a dugóban, de jól dolgozik a brigád és sikerül időben és szépen (mondd, hogy soha nem volt még ilyen jóó) lerakni a cuccot, pedig reményt nem látunk rá sokat.
Azért sok 4 órát állni abban a hideg vízben, amikor már csak remegsz, de csinálni kell, meg lehet tanulni agyilag letiltani a vacogás, csak akkor arra kell koncentrálni és úgy nem megy a munka. Nagy harc.

Vasárnap már majd az egész B-tanfolyam eljött. (Gellért, Szabi, Roland, András, Zsolt és Lóránt is velünk jött). Először Óbuda, mert reptéri buló azt mutatja, de már akkor keleties a szél, megbeszéljük, hogy egy lecsúszás és parkolóból irány Pilis. Gellért a lecsúszás helyett kiteker a francba varió nélkül, nekem meg nem megy...szép mi? Bálintnak Kátus és én mást mondtunk, nem tudta mit csináljon, többiek lecsúsztak. Attila és Kátus lehozta a kocsikat, így tovább Pilisbe. Szokásos mászás nem maradhatott el, felfelé jól átbeszéltük a féloldalast elméletben és veszélyeit is (negatív, full, lepörgés) és még a B-stallt is. Későn érkeztünk a tuti +5-ről már lemeradtunk, de optimális felhőállás mellett, akár egy órát is lehetett tolni a tanfolyamnak is. Attila is kijött és S-es Visionnel repült egész sokat. Én persze a leszopódásban girheltem 45 percet, de csak én szoptam (varió nélkül, mert az Gellértnek adtam). Másodszorra már csak olyan lecsúszásféle volt, de a rét fölött lehetett tekerni 0,2-0,3 emeléseket (varió nélkül), de a szél már befordult D-DK-ba.
Leszállás guggolással és kiugrással, mert a vagánykisgyereknek azért valamit mutatni kellett.

Pilisszántón cukrászda és végre egy egész jó krémes, csak a karamellája nem volt karamella, de finom volt a vanilliakrém, ami a legfontosabb. VÉGRE!

1 Comments:

Anonymous Névtelen said...

Szép lett a kép, a repüléshez inkább nem szólok hozzá.

W.

4:38 du.

 

Megjegyzés küldése

<< Home