szombat, május 12, 2007


Egyszer szeretnék innen repülni! Boszorkány-kő, a Salgóvár mellett, start kicsit necc, de nagyszélbe megy, kiérés kicsit necc, mert messze van, de termikkel sikerülhet, viszont cserébe leszálló az van. (Ja és beleér a határsávba elvileg)

A villamos megállóban kezdett egy csöpögni az eső, de azért reménykedtem, hiszen olyan tökéletes tanfolyam időt ígértek.
Az Ági még felhívott, hogy a Moszkván van, mit csináljon. Hát mit, menjünk repülni, hátha. Nem lett hátha. Gombóc behozott minket a Moszkváig, s onnan ki-ki haza.
Szabi vett Gombóctól, egy új zsákot, baromi jó az UP zsák, én is,én is.

Repülésről lemondta, ebéd, nekikezdtem a filmvágásnak, de azért nézegettem a metnetet. És akkor ebéd utána a csoda, az addig csökkenő szelecske elkezdett erősödni. Judit hívott, repülni. Naná.
Én értem ki leghamarább, Vörörkőre fel, mert D volt. Judit, Bori, Szabi, Misi csak 3 körül jöttek, de kimentek Kétágúra, ahol nem tudtak repülni, s onnan aztán át Kevélyre, ahol igen, de azt majd ők mesélik.

Jó sokat szórakoztam Vöröskőn, volt, hogy nem mertem felhúzni, volt, hogy pont jó volt, volt, hogy kevés. Aztán nem bírtuk a játékot és egy Firebird Rakketás (najó Rocket, de így jobban hangzik) sréccal, fel Újlak, mire felértünk valaki már az égben volt, de a totál gerincben nem tartotta semmi se, éppúgy ahogy minket sem. Lent találkoztunk Danival, és megegyeztünk, hogy elindulunk Kevélyre, de útközben Csúcs-hegyre módosult a cél, mert már későcske volt. A start nem volt egyszerű a kicsike hely miatt, de nekem hamar sikerült, aztán már csak repkedés. Olyan kettő és egy negyed. Legmagasabb +160m, még termikecskét is lehetett tekerészni. Az a jó ebben a helyben, hogy a gerinc elég vékony és emiatt hihetetlen jól néz ki. Láttam végig a Kevélyieket is, de én tovább repültem, hiába kell a repült óra.
Volt egy időszak, mikor már csak +80 votl, akkor nagyon kellett helyezkedni a levelkre, de sikerült kibekkelni, és utána már 8 után megint beerősödött, gyorsítóval kellett menekülnöm a helyszínről, aztán meg merülőspirállal (hihetetlen milyen könnyen be lehet vinni Gambitát, fél kör és kész)
Azért én sem jártam rosszul asszem...