csütörtök, május 10, 2007



A kísértés

Bevallom, nem bírtam magammal, ki kellett mennem repülni.
Pedig a héten megfogadtam, hogy majd csak hétvégé, mert addig úgy is szar az idő, és csak nyugi, ne legyen baj-
de megnéztem az időjárást és láttam esélyt és itt elvesztem

kint Guriga, Zsuzsi és Józsi voltak.
épp a búcsúztatásra készültek, én is ismertem látásból Bencét és hugát pedig személyesen is, szomorú és érthetetlen dolgok ezek számomra.
motorossárkányról szórták a szélbe fehér rózsaszirmokkal együtt a Guckler előtt, ahol a búcsúztatók ültek.

Azért aztán megpróbáltunk még repülni, hangár mellett próbálkoztunk DNYben, de nem annyira lehetett, Józsi egyszer mikor befordult kicsit tudott lejtőzni, de nem nagyon haladt előre. Viszont lent alig lehetett a befújásokkal felkutyázni.
Fel kellett mennem a Máriára. Fent az a sárkányos nem oktató és tanítványa a Félix volt fenn, startra készültek. És leírtották a fél hegyet, hogy el tudjanak Máriáról is startolni, szép dolog, de ez talán mégsem így müködik, sőt.
Szél brutál, kétszer meggondoltam, hogy menjek-e, a sárkány is borulgatott, alig tudták ketten a földöntartani. Aztán egy almulásban azért elmentem, kicsit lejtőzgettem, de nem haladtam előre, sőt. Inkább megpróbáltam balrasodródni (DNY), de nem mentem előre arra sem. Úgyhogy fületcsuktam, de csak szép lassan indult előre.

Pihi és beszélgetés, sokat mesélt Józsi és Róna, aki közbe megjött. Jó sokat beszélgettünk, közbe kezdett leállni az idő. Lusták voltak és nem akartak Újlakira felsétálni, maradt a Mária, elsőre Józsi startolt, de szopódott lefelé, aztán én, kicsit magasabbról kezdtem leszopódni, Róna meg maradt kutyázni, de neki se adta Újlaki. Gyorsan felsétáltam, majd start után kis repülés, jó dobálós, ennek ellenére nem tartott. Voltunk négyen, öten, elég szűk helyen. Aztán kezdett lefelé állni az idő, úgyhogy páran leszálltak, én meg kigirheltem amennyire ment, és hátszélben át Guckler elé, Mária turboja kicsit csukott a fülön, de csak az elfordulásból láttam. Ott már tartott, de Vihar-hegy sokkal jobban emelt, jól ki is emelkedtem, de kezdett erősödni a szél, úgyhogy gondolkodni kellett.
Gondoltam gyorsítozok, elkezdtem nyomni, de csak felfelé ment, előre helyett (jó gyorsítóbeállítás nem?) Max gyorsítóra indult el, és egészen a hangárig úgy ment csak.

Fedémesi képek fenn vannak, lehet nézegetni őket: www.kep.tar.hu/annii