szombat, április 28, 2007



Vég

ez így fotóztam bizony, de már másra is fel kellett használnom sajnos, de az a baj, hogy már megint ideillik.

Már régóta akarok negítavot, meg fullstall-t húzni. Ma sikerült mindkettő, sajnos !?
Gyors délelőtti tanfolyam, idő tombol, muszáj repülnöm.
Start 9fától kiemelkedés, erősfajta szél, nem nagyon megy előre Gambicske, de hátra sem, hát elvagyok, de azért próbálkozok minél előbbre, hogy ott majd kitekerjek magasra. Egy darabig elvagyok, bealmul kicsit, gyorsan előre, termik. Kicsúszok, óóóó tessék gyorsan visszafordulni, kapjuk már el. Éreztem, hogy sok lesz, de csak meghúztam. Megcsúszik hátra a cucc, innen kezdve már baj. Mária nívóban, hangárral egyszintben. Negatív után szerintem még kaptam egy féloldalt, de lehet, hogy nem, és szépen elhúztam fullstallba. Gyönyörűen stabilizáltam a fullt, de bizpny elfelejtettem felengedni, és szépen így beestem a fák közé.
Bajom semmi.
Sokan megijedtek és feljöttek, így hamar leszedtük a cájgot, köszönet érte.
Persze mondanom se kell, hogy mérges voltam, mert hogy lehetek ilyen hülye.
Kiterítés, gyors átnézés, repülés.
Fent, lent, Máriáról át Újlakira, ott vissza, onnan le, onnan fel, onnan sokat, onnan vissza, és kész - nem kicsit több, mint három és fél óra.
A bizonytalanságot le kellett apasztani. Bizalom van.
Utolsó leszállás előtt minden csatt ki, kiugrás beülőből, ernyő nagyon szépen repült nélkülem is. Aztán elhúztam kéjesen fullba.