csütörtök, május 24, 2007



Tekerd, Tekerd meg és táncolj!

Rossz vagyok, el kell ismernem.
Nem mentem be gimnasztikára, remélhetőleg életem utolsó gimnasztikaórájára.
Pedig én stréber vagyok. De ami ott folyik, lehet, hogy nekem is protestálnom kéne.
Na akkor azt tettem, tüntettem és kész, valamire csak kell fogni.

11:30kor indultam itthonról, biciklivel, mivel a bérletem elvitték és csigaként nem jó ellenőrrel verekedni. Kolossy téren Mc Donalds előtt leparkiroz, hogy majd onnan nem viszik el. Busz persze pont elment - fél óránként jár.
Kosártanulok (bár holnap nem fogok elővizsgázni) aztán jön Bociszemű Gábor és Pali. Szerencsére busz után hamar felvettek. Ubi javaslatára nem húztam az időt és milyen jól tettem. Rögtön fel a plafonra, majd irány rögtön hátrafelé, kb. 3p perccel start után már Vöröskő fölött járok, azért ez nem semmi. Nem tart, úgyhogy vissza kell menni, de szerencsésen visszaérek. Újabb kitekerés, megint hátra, kicsit messzebb, túlságosan is. Visszaérés gázos, megcélozom a Virágos-nyerget, ott még talán átcsusszanhatok. 15 méterrel a fák fölött sikerül is, aztán a mellőlem leszopodó kék UP által felfestett termiket megtekerve megmenekülök. Visszaszállok pihenni, épp jókor a leszopóka előtt. Első óbudai, de mintaszerű.
Megjön Ubi, menjünk távra, ma már másodszor, mondom naná.
Meg várjuk a felhőt, start girhelni kell, de sikerül emelkedni szép lassan. Plafonról hátra, szépen süllyedek, de reménykedek - a leszállásban. A reptér végén mág 400on vagyok, megpróbálok még valamit a házak fölött, hátha, kinézem a tüzep nagy nyílt placcát. Csodák-csodájára tart, szép lassan, de jó lassan emelkedek, 0,2-0,4 között az elején, de aztán szépen elérem az 1,2 emelést is. Ameddig tudok maradok benne, kb. 800-850-ig, már a G2ben, nem sértek légterek! Irány a Petneházy, szépen odaérek, de ott már nem találok olyan emelést, amit meg is tudok tekerni. Kóborlok, aztán leszállok. Buszokkal és gyalog vissza Óbudára, mert bicó vár a Kolossyn. Pont jön a zivatar, kivárás, aztán a tök északban lecsúszás.
Starthelyen szívatják az ernyőmet, de minek, mégiscsak ő repülte a legnagyobbat ma innen, akkor meg nem értem mit is akarnak.
Leszállóból Örs elvisz a bicóig - köszönet.

Repülni akarok, még-még, sokat!!!