vasárnap, június 17, 2007



a TKM vizsgáért, meg hogy miért kell még 5 hülye vizsgára tanulnom
(elnézést a kivételnek) - ez egy fotógram, az ollóval van egy durva, intim kép, de azt nem fogom felrakni, pedig.

Repülés helyett ma sofőrködtem, tegnap össz egy órát durva termikben hangár előtti rét fölött jó magason, folyamatos gépészkedéssel. Aztán esti gyógyi helyett amit lekéstünk egy belfutós Újlakiról...nagy élmény.
Kifizettem a Trangom, most már csak várom.

A projektemet bebuktam, nem nyertem meg Rock ernypt, liciten, utolsó 5 mp-ben licitáltak fölülé és én már nem tudtam,
de így talán testi épségemet jobban óvóm - talán. Remélem.
de majd még szeretnék valami akrót.

aztán csak a tanulás.

1 Comments:

Anonymous Névtelen said...

A liciteket azért nagyon nehéz megnyerni, mert aki tényleg komolyan meg akar szerezni egy felkínált tárgyat az Ebayen, az használ"licitáló programokat":ezek figyelik, hogy éppen hol tart az árverés,és ha valaki emelt az áron akkor másodpercek alatt küldik az újabb licitösszeget..valószínűleg ez történt a te esetedben is...
szabi

11:27 du.

 

Megjegyzés küldése

<< Home