hétfő, június 04, 2007



Felhők

Hétvégén ahhoz képest, amit ígértek szuper volt az idő.
Szombaton egyedül tartottam az egész oktatást. Egy A-vizsgás volt, de vele kellett belfutózni, Bsek semmit se tudtak csinálni, a gyenge északi szélben. Türelmetlenek voltak és nem vártak. Én kaptam egy ebédmeghívást Gellérthez, amit szerencsére elfogadtam, mert aztán már jó lett a szél. Repültünk. Én kb. egy órát összesen. Hangártól repültem át Újlakira (csülöknek 20 perccel előtte nem ment, gyalogolhatott, he-he), majd visszaszálltam a varióért és kesztyűért.
A délelőtti ákciót el is felejtettem, Visionoket próbáltam, sajnos a Danié a rosszabb, látszik már az állagán is, nem akart vele elszállni, fára tettem, én meg háttal estem lefelé a sziklára, rossz érzés. Aztán mindkettőt megpróbáltam elhúzni fullstallba, hátha zsákesik...de annyira egyik se rossz. Mondjuk, ha bemegy zsákbe nem tudom mihez kezdek, de a full határ is elég parás érzés mondjuk (amikor látod már a kiflitcsücsköt a szélén, akkor még épp vissza lehet engedni).
Vasárnap az ígért idő volt, és egész jó. Reggel rögtön egy kb. 25 perces tandemmal kezdtem, Gyöngyiék erdélyi usmerősével, Zolival, nem rossz teljesítmány a Pick uptól. Aztán jött egy tanfolyamos és letúrt a hegyről, boccs, de a tandem nem őgy repül. Aztán A-tanfolyam, Gyöngyi és Tamás a Perchével és Clouddal, lecsúszások 9fáról, de még gyakorolni kell, Zoli is csúszott kettőt, kikönyörögte.
A legnagyobb mókát el is felejtettem, nyomtam egyet egyedül is a tandemmel, ráadásul én hülye elfelejtettem gyorsra trimmelni. Rossz érzés volt jobban repülni, mint a Gambittel. Tanfolyam után B-tanfolyam. Gellérttel fölmentünk Újlakira és kitekerünk a francba, én +250re. Aztán nem tudom miért vissza akartam szállni, de beráncigált a szél a bokorba. Esőbe gyors lecsúszás, aztán egy tandem Borival, mert állítólag megígértem...ígéret szép szó. Életem legszebb tandem-leszállása volt. Aztán még kutyázós szórakozás beülő nélkül, egyedül és párban. Sietni kellett haza, az esti gyógyi helyett...