kedd, május 29, 2007



Vajon mi lehet a címe?

segítek, upp, egy pével.
Péntek is majdnem a repülésről szólt, de elszúrtam. Reggel még javítottam atlétikából, két hét alatt 1 métert fejlődtem súlylökésből valami csoda folytán.
Aztán ki akartam menni repülni, igaz, hogy DK-t ígértek, de a nemmüködő metnet mellett még ki lehetett következtetni, hogy ÉK van. ÓBUDA.
el is indultam, Batthyányin kinlzek, parlamentzászlók DK, óóó, akkor ez nem.
Haza, bicikli, ki margitsziget, akvárium Óbudán, óóóó én balga.
Dani pont hívott, hogy nem mennék-e. Na 45 perc múlve fenn is voltunk, pont elértük a zivatart. Szupié.
Krémeseztem viszont a Daubnerben. És végre egy finomkrémes, amire nem lehet kifogás. Na meg madártej, még jobb.

Szombat veszprémi pakolás, Várpalotán felhőalatt, míg én a kocsiban főttem, morc. De legalább a rendőrök nem engem kaptak el, pedig terepeztem 140-nel a Movanoval, bírja.

Vasárnap kis reggeli repcsi és elrontottam a távom. Jó dobálos cucc, nagyszél, sokkis termik. Mikorra mindenkit leküldött Kátus sikerült megtekernem egy termiket és egészen +300-ig mentem. És ott ahelyett, hogy vártam volna még gyorsítóavl, elindultam hátha, hogy majdcsak. Hegy mögött léoldali termikek brutálturbulensek voltak a kis lee miatt. Getére nem mertem rárepülni, mert a szél már tolt. Fülcsukva lszálltam a focipályára, Esztergomhelyett. morc.

Hétfő, mert megbeszéltük, hogy megyünk Egerbe, erre a lámyojk átszervezték Gyöngyösre, ahol brutálszél volt, miközben Egerben nagyon lehetett tolni. Mire átmentünk befordult és beerősödött. Repülni nem lehetett. Kétszer próbáltam meg. Először nem is akart emelni, úgyhogy kényszerleszállást hajtottam végre. Aztán pedig egy nagy féloldal, aztán másik oldalt, 5 méteren nem erőltettem, negatívval leraktam - mert Kátus azttanította, aztán haza a zivatarban. Miért nem repültem? morc.