szerda, július 11, 2007



Ezt éjszaka alterkodtam, ha már mást nem lehetett nagyon csinálni...
Van róla videóm is, majd valamelyik filmben lesz.



Ezeken a csúcsokon voltam és még egyen:
Balról jobbra Papusa (2508m), Pelega (2509m), Bucura I. (24xym) és a Retyezát (2485m)
és a Nagy csúcson (Varful Mare), ami nincs a képen.



Ez a Retyezát, az idő is ilyen rémisztő volt, sőt



egy kis reklám, kötelezően



Vihar, bár ez kicsit hamis, de ennél durvább idő volt első nap



kedvenc hangulatom



Kedvenc makróm a túráról



szállás 1700 méteren volt, odáig kellett felcipelni mindent
szállás: sötét, nincs villany, éjszaka 5 fok - hideg, nem lehet felállni, patak 5 fokos és minden nap megfürödtem, WC egy lyuk, éés azért gusztustalan, mert a legyek megtámadnak,
azaz hangulatos a szállás komolyan

3 nap túra, napi több mint 1500 méter szint, de volt 2000 fölötti is bőven.
Kelés reggel 6kor hazai idő szerint (mert az ott már 7óra), reggeli és indulás

első napi időjárás mindenképp ,megemlítendő
már elöző nap is szitáló esőben és hatalmas viharban érkeztünk, de bírta mág másnap délutánig. A völgybe még egész jó, egypulcsis idő volt, de fenn a gerincen havaseső lobogtatta a hegymászókabátomat, kb. 100 km/h szél is volt. A Bucurából nem is láttunk semmit, azért mentünk fel mégegyszer.
Utánanapokon már egész jó, napsütéses szakaszok is voltak.

a kijutás volt gáz
Arad és Déva közti út életveszély, a hatalmas kamionforgalom miatt.
és megtapasztaltam, hogy hárman is el lehet férni egyes szakaszokon, ahol nem ott voltak az árokban is, én megúsztam, pedig nem én voltam hibás
és ami a legnagyobb vicc, hogy az utak egész jók,
de néha meglepetészserűen tengelytörő akadályok, 10 cm még lyukak, több méteres útmarások úgyhagyva és satöbbi ajándékok vártak.

Azért elég jó volt - sok starthely van arrafelé

és sok jó ötlet: pirospöttyöspólóm, stb.

1 Comments:

Anonymous Névtelen said...

Végre, szép képek...
Ezt a kirándulást biztos én is élveztem volna, ha érted mire célzok...:) :)
W.

10:28 du.

 

Megjegyzés küldése

<< Home