péntek, június 22, 2007



Ez most inkább a multicellák miatt

Sok mindenről lehetne mesélni, de nincs időm

Egyrészt a vizsgák, amik sajnos rajtam kivül álló módon meghatározzák az életem
Majdnem minden 5, edzelm 2, ezt sajnálon és ma TKM másodszor 1, küzdünk-küzdünk, egyenlőre Zsidegh vezet, de még nem végeztünk...!
és még sajnos van min. 2, +UV +megígértem DÍubecznek, hogy javítok...jajj

és erre itt vannak ezek a zivatarok, normális ember nem megy ilyenkor az utcára
de én szeretem, kimentem az erkélyre, meg fotóztam sokat, és a tanulás nagyon ment
viszont fent nagyon nem lennék ilyenkor.

trangot csak tegnap reggel adták föl, kb. addigra ér ide, mire vége a vizsgáknak, ez most jó vagy rossz?

voltunk kedden repülni, csináltunk fotókat, majd ha lesz kész belőlé és jó, akkor felrakom magam hiúzni

és még kis szomorkodás, őt nem nyertem meg, pedig milyen szép
szép nagy UP -elég vagány