vasárnap, június 24, 2007



Fotozz! Ki kit? Miért minek? Mikor hol? Hogyan és kivel?
Nikon F6, Sigma 8mm, nekem tetsző összeállítás, csak már régebben.
és ma úgyanígy szorult össze a kezem, csak most nem örültem.

Pénteken miután megbuktam, úgy gondoltam, hogy jó végeztem a vizsgaidőszakommal, már csak laza vizsgák vannak, és megérdemlem, hogy repüljek. Jó nagy szelet ígértek, hát gyorsan ki reptér. Kint Judit és KisDani. Leszálltak, csak a tiszteletemre!
Szakértettünk, mert nem tűnt bíztatónak a szél, aztán kicsit szakértettünk Márián, aztán megpróbáltam startolni, de ráraktam a levágott bokrokra szépen (najó csak a DDK szél miatt). Hárman voltunk fenn a starthelyen, a Judit segített leszedni, a harmadik addig napozott. Fordított helyzetben mondjuk én nem így viselkedtem volna, de biztos van honnan tanulni...csak nem tudom ezzel a modorral, miért nekik áll feljebb. (csak annyit, hogy Róna és Guriga egyből segítettek Bálintnak Óbudán, kérni se kellett, maguktól mentek rögtön...)
Mivel borzasztó veszélyes most így a Mária, ezért nekiálltam kicsit rendezni, de egy óra alatt nem jutottam sokra, jó eszközök kellennének, meg sok ember és akkor jó lenne...Nekem még sikerült lecsúszni...

Délután sajnos rosszhangulatban Sebő és aztán Ghymes a Marcibányin...nem én tehetek róla

Szombaton csak reggel tudtunk repülni. Rumi Peti meg én tekergettünk ki a nyiladéktól, egész magasra, csak dobált nagyon, meg vitt hátra. Azért fél órát adta, nekem 2 startból. Meg sokat lehetett gyakorolni, én is sokat tanultam és gyakoroltam kicsit a kobrát. És lehetett kiteozni, a Visionokkal.
Délután+este esküvő, sokmindent okosat lehet kitalálni egy esküvő kapcsán,
de majd akkor legyek okos, ha nekem lesz.

Ma végre jót lehetett (volna) repülni.
Nem számítottam rá, de reménykedtem Vértesszőlősben, összejött.
Judit majdnem elrontotta az egészet, de szerencsére nem hagytuk. A felfelé út az ösvény helyett az erdőn keresztül, 8felé szakadva. Gombóc valamiért sokat káromkodott. Bálint, Szabi, Gombóc, majd Urbánék, Judit és én (majd Roland).
Belestartoltam a termikbe, rögtön fölestem +150, de aztán vissza és nívózás, elég buborékos volt. Njó, nagyon és szemét módon. Ebből lett a baj. Szépen repkedek, amikor egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy az ernyőm olyan erővel indul el előre, hogyha nem fékezem meg nagyon, akkor az arcom szintjéig elémjön. Mivel ebből front, vagy féloldal lett volna, gondoltam mindenképp meg kell akadályozni (közel voltam a fákhoz). Ehhez azonban akkora fék kellett, amitől az ernyő jobb híjján negatívba ment el, de legalább a fejem fölött maradt. Nézem, behajlik a föle, hátra, hohó, ez negatív, mit is kell - majd az ernyő megoldja, hiszen DHV-s. Fék fel, megoldja, féloldal, na most már megfékezhetem, szokásos másik féloldal, repülök, húúúú. Tekerészek, pont lekésem azt a termiket, amivel a tandem elteker, 20 méterrel, neee. Egyóra jött össze elsőre. Gyorsan föl, nekem 15 perc elég volt, közepesen gyors tempónál. Második repülés felhő után katapult +200ra, aztán onnan szépen le, és akkor kék ernyő megy a fák felé (tanítvány, nem a mienk), minek megy a fák felé???? féloldal, méginkább fák felé, fa, eltűnik. Kiabálás a starthelyre, aztán gyorsan oda hozzá, de nem válaszol. Sajnos ez elég volt ahhoz, hogy leszopódjak. Leszálló fölött elcsípem azt a termiekt, amivel valaki 1000fölé tekert. 20 méteren nullázok tíz kört.
Pakolás, felmenjek, ne menjek? Telefon Forgó Katitól, nem tudok-e valakit, aki utánuk vinné a kocsit, de tudok...
végig 80nal mentem egy rendőrautó mögött, féltem forgalmi nélkül...

Most csak a tanulás, ne kísértsetek!!!