csütörtök, június 28, 2007



Nagy vagyok!

Nagy lehetnék, mert véget ért a nyári vizsgaidőszakom. He-he.
Kaptam egy 2-t edzéselméletből jogosan és egy 4-t atlétika gyak.-ból.
És kaptam ezenkivül 17 db. 5-t.
Elégedett és nagy lehetnék.
Az a baj, hogy nem érdemeltem meg mindet és emiatt nem vagyok elégedett.
A legtöbb vizsgára egy délutánt tanultam úgy rendesen, maximum.
Edzéselméletre tanultam másfél délutánt, csak ott rosszat húztam.
Remekül el tudtam foglalni magam tanulás helyett. Csak most nem megy...(de ennek más az oka)
És most nem is tudom mi ezzel a baj, de valahogy nem érzem tisztességesnek.

Nagyon szenvedek, pedig már végre jó lehetne, csak hiányzik már a Trangom - vajjon hol lehetsz???

1 Comments:

Blogger Me said...

Ügyes vagy, gratt!Ne bonyolítsd túl, egyszerűen örülj neki!

8:56 du.

 

Megjegyzés küldése

<< Home