szerda, július 25, 2007



Itt Escape a címe

adekvát az ernyőről, is
meg egyébként is, a képnek van ám most egyéb szerepe is, jó sok, de arról még nem mesélek
Jó rég írtam blogra, de egész múlt héten reggeltől estig dolgoztam, oktattam
jól megtanítottam Évit repülni, de az A-vizsga sajnos még nem lett meg, de ez főleg az időjáráson múlt, az a 40 fok azért sok
Azért én is repülgettem a héten, hétvégén, Másfélóra tandem, egy óra az Újlakin, Vöröskőfölöttig, első visszaszállás Trangoval, majd rögtön start a sáncról, sok durva kutyázás, Trangoval és Boogieval, lesérülés, mert mindig ez van, amikor az ember a határain túl vállalja magát és főleg amikor tudja is...
kedden-tegnap előadás és nem úgy ahogy én szerettem volna, ahogy én tartottam volna
megjött Kátus új Summit3
más valaki nem jött amikor kellett volna és úgy érzem kicsit elhanyagolnak és szomorú vagyok
dióhéjjban ennyit

most megyek le a völgybe, legkorábban augusztus 5én jövök haza, de lehet még maradok akkor is a Balcsin