kedd, január 08, 2008


2008-01-06, Vasárnap
Jó, be kell valljam, hogy elég későn feküdtem le, nem csak a party után, hanem az előtte lévő éjszakákon szintén. Mentegetőzöm, persze. Milyen más normális mentség lehet tőlem, arra, hogy fél kettőkor ébredek fel (számmal le se mertem írni). Utána viszont gyorsnak kellett lennem, mert ebéd utánra megbeszéltem Lukas lengyel sráccal egy találkozót, mert ő mutatja meg az eladó biciklit. Negyed háromra kész lettem nagyjából a rendrakással, öltözéssel, reggelivel. Reggelinél megkóstoltam a kettő luxuscikkem közül az egyiket. A lekvárt, az almalekvárt (a másikat még nem árulom el melyik, de a vásárlási listából aki ügyes kitalálhatja). Nem csalódtam szerencsére, mert talán elég finom ahhoz, hogy addig csak ezt egyem reggelire, amíg csak kitart (nem fog sokáig sajna).
Elsétáltunk a biciklihez, megnéztem. Két bicó volt, egy férfi és egy női, elvileg a női az enyém, a férfi másé. Valószínűleg választhattam volna a férfit is, de azon a fék nem működik és váltó sincs rajta. Ezen legalább van, bár nem vált, azt el kell ismernem. Piros bicikli, sajnos, nem szeretem a piros bicikliket, nem a színnel van baj, szeretem a pirosat, csak a piros és bicikli együtt az a baj, de egyelőre ez van (lehet, hogy lesz másik, mert az utólag érkező szobatársamtól megtudtam, hogy lehet simán szerezni ingyen is. Erről ennyit, így legalább legális vagyok, az sem baj, lelkiismeretemnek sokkal jobb így). A piros motorokat azonban annál jobban szeretem, de a legjobban egy gyönyörű piros Summit XC érdekelne (itt viszont nem a piroson van a hangsúly). Szóval megvan az ilyenszínű női vázas, hátul asszem csomagtartó, elöl kosár, ami nőis, de annál praktikusabb. Kontra, 4 sebességes Shimano Nexus agyváltó, ami nagyon jó cucc lehetne, elöl jobbfajta kézifék. Ülés az extrahiperszuper kényelmes, az a szélesfajta tisztaszivacs. Kerekei jók, hóba is tapadnak és van sárhányó, ami nem elhanyagolható, az itteni időjárási viszonyok között. Még lámpa is van rajta, az elsőt nem tudom működik, a hátsóba szerintem csak egy elem kéne és jó. Lezárót nem kaptam hozzá, tegnap még nem tudtam, honnan lesz, de már szereztem, de azt majd csak a holnapi blogban…
Kerekei, főleg a hátsó kicsit puha volt, de azért hazagurultam vele, kíméltem, ahol 10 cm-nél nagyobb volt a hó, ott inkább áttoltam, nehogy valami baja legyen a felninek vagy a belsőnek. Beállítottam a biciklitároló helységbe, ahol rengeteg bicó parkírozik (és még a ház előtt is rengeteg). Betoltam kb. az egyetlen üres helyre, ahol pont volt egy otthagyott lezáró, így most úgy néz ki, mintha le lenne zárva. Többre nincs szükség szerintem.
Meglátogattak a magyar lányok, mert épp itt volt dolguk. Azért annyira nem vagyok jó, hogy csak miattam idejöjjenek. Ez van. Kaptak tőlem zenét, mert nekem jó sok van. De nem maradtak nagyon sokáig. Míg itt voltak a lányok megérkezett a szobatársam, Martin. Kiderült persze, hogy ő nem norvég mint hittem, hanem szintén francia. Úgyhogy francia szobatársam van. Az eddigiek alapján elég normális, segítőkész, de nem hinném, hogy komoly barátság fog kialakulni. Nem a tipikus én emberem, a Michael Jacksonnal (nem vele van bajom, de nem ez, meg a backstreetboys a kedvencem), a zseléhajjal, de ettől még rendes. Estig nagyjából gépeltem, írtam a blogbeszámolóim, hogyha majd lesz netem felrakjam. Meg fordítottam siklóernyős szakcikkeket. Vacsorára meleget ettem, sajtostésztát. Kis tejföl jó lett volna hozzá, de az itt nincs. Paradicsomszószhoz nem volt kedvem és egyébként is, Győző, ne tessen luxuskodni, egyenlőre nincs rá keret.
És még mindig esik. A félreértések elkerülése miatt, sajnos az eső. De maradt még a hóból.